Support

Sublocaties beheren als zorgaanbieder

Hoe beheer ik mijn sublocaties?

Volg de onderstaande stappen om te leren hoe u uw sublocaties kunt beheren.

Let op: De sublocaties zijn niet in alle regio’s actief. Dit kunt u makkelijk zien als de knop ‘Sublocaties overzicht’ zichtbaar is aan de linkerkant van de pagina bij het beheren van uw account.

In dit overzicht ziet u alle sublocaties die zijn toegevoegd aan uw zorginstelling. U kunt: sublocaties aanvragen en verwijderen, wachttijden wijzigen, gegevens wijzigen & beheerders toevoegen aan sublocaties.

Sublocaties hebben één wachttijd die u invult in het overzicht door op de ‘-‘ & ‘+’ knop te klikken onder het kopje ‘Wachttijd’. De ingevulde wachttijd is voor het gecontracteerde type zorg van de sublocatie.

Voor alle sublocaties kunt u de gegevens wijzigen.

Op deze pagina heeft u de mogelijkheid om uw telefoonnummer, aantal beschikbare plekken, website en algemene informatie over uw zorginstelling te wijzigen. U kunt eenvoudig een foto van de sublocatie uploaden & kenmerken selecteren.

Terug in het sublocatie overzicht is het ook mogelijk om nieuwe sublocaties aan te vragen met de volgende knop:

Hier vult u de benodigde gegevens in van de sublocatie die u toe wilt voegen aan uw account: naam van uw sublocatie, adres, postcode, plaats en de type van uw sublocatie. U kunt bij het sublocatie type alleen kiezen uit de zorg producten waarvoor u gecontracteerd bent. Het verschilt per zorgregio in hoeverre u vrij bent om sublocaties aan te vragen.

Mocht u verder nog vragen hebben omtrent het registratieproces of het vullen van uw profiel dan kunt u contact opnemen met Marijn Kögeler via marijn@beschikbaarheidswijzer.nl of 070 217 31 50