Support

Sublocaties beheren als zorgaanbieder

Hoe beheer ik mijn sublocaties?

Volg de onderstaande stappen om te leren hoe u uw sublocaties kunt beheren.

Let op: De sublocaties zijn niet in alle regio’s actief. Dit kunt u makkelijk zien als de knop ‘Sublocaties overzicht’ zichtbaar is aan de linkerkant van de pagina bij het beheren van uw account.

In dit overzicht ziet u alle sublocaties die zijn toegevoegd aan uw zorginstelling. U kunt: sublocaties aanvragen en verwijderen, wachttijden wijzigen, gegevens wijzigen & beheerders toevoegen aan sublocaties.

Sublocaties hebben één wachttijd die u invult in het overzicht door op de ‘-‘ & ‘+’ knop te klikken onder het kopje ‘Wachttijd’. De ingevulde wachttijd is voor het gecontracteerde type zorg van de sublocatie.

Let op: De functionaliteit om een beheerder toe te voegen is niet actief in alle regio’s. Dit kunt u makkelijk zien aan het icoon links van de afbeelding van een sublocatie.

Voor alle sublocaties kunt u de gegevens wijzigen en een beheerder toevoegen.

Op deze pagina heeft u de mogelijkheid om uw telefoonnummer, aantal beschikbare plekken, website en algemene informatie over uw zorginstelling te wijzigen. U kunt eenvoudig een foto van de sublocatie uploaden, kenmerken selecteren & een beheerder toevoegen door de knop bovenaan de pagina ‘Koppel beheerder’.

U vult het e-mailadres van de beheerder in. U verstuurt naar het ingevulde e-mailadres de uitnodiging om te registreren en de sublocatie te beheren als een ‘sublocatie account’.

Zodra u de beheerder heeft toegevoegd verstuurt u eenvoudig een uitnodiging door op de onderstaande knop te klikken. Deze knop verschijnt alleen als een beheerder is toegevoegd.

Zodra u op het icoon voor het versturen van de uitnodiging heeft geklikt opent onderstaand scherm.

Links onderin kunt u klikken op het kopieer icoontje. U kopieert het bericht naar uw klembord en kunt het vervolgens in uw mail plakken en de mail versturen naar het e-mail adres van de aangemaakte beheerder.

Het belangrijkste in de mail is de link in het midden van het bericht. Door op deze link te klikken komt de beheerder op het registratiescherm in de Beschikbaarheidswijzer. Vergeet deze link dus niet als u het bericht zelf maakt.

Terug in het sublocatie overzicht is het ook mogelijk om nieuwe sublocaties aan te vragen met de volgende knop:

Hier vult u de benodigde gegevens in van de sublocatie die u toe wilt voegen aan uw account: naam van uw sublocatie, adres, postcode, plaats en de type van uw sublocatie. U kunt bij het sublocatie type alleen kiezen uit de zorg producten waarvoor u gecontracteerd bent. Het verschilt per zorgregio in hoeverre u vrij bent om sublocaties aan te vragen.

Mocht u verder nog vragen hebben omtrent het registratieproces of het vullen van uw profiel dan kunt u contact opnemen met Marijn Kögeler via marijn@beschikbaarheidswijzer.nl of 070 217 31 50