Support

Beheerder van sublocaties – hoe werkt het?

Hoe beheer ik mijn sublocaties?

Volg de onderstaande stappen om te leren leren hoe u uw sublocaties kunt beheren.

Let op: De sublocaties zijn niet in alle regio’s actief. Ook kan dit soms alleen bij enkele producten. Dit kan alleen als u bent uitgenodigd als sublocatie in de Beschikbaarheidswijzer.

U hebt een e-mail ontvangen van een zorgaanbieder om te registreren als beheerder van een sublocatie.
Na het registreren en inloggen, komt u bij het overzicht van uw sublocaties in de eerste regio waarvoor u uitgenodigd bent.

In dit overzicht ziet u alle sublocaties waarvoor u bent toegevoegd als beheerder. Onder de ‘Wachttijd’ kunt u met gemak de wachttijden aanpassen van de sublocatie doormiddel van de ‘-‘ en ‘+’ knoppen. De wachttijd van de sublocatie gaat om de ‘Type’ van de sublocatie:

Zou u de gegevens van uw sublocatie willen wijzigen? Dan klikt u op knop ‘Wijzigen’ aan de rechterkant:

Hier zou u een foto van uw sublocatie kunnen uploaden die zichtbaar wordt in uw overzicht en het profiel van de zorgleverancier die u uitgenodigd heeft.

Verder kunt u de gegevens van uw sublocatie wijzigen en kenmerken uitkiezen die passen bij uw sublocatie.

Mocht u verder nog vragen hebben omtrent het registratieproces of het vullen van uw profiel dan kunt u contact opnemen met Marijn Kögeler via marijn@beschikbaarheidswijzer.nl of 070 217 31 50