Support

Beheerder van locaties – hoe werkt het?

Hoe beheer ik mijn locaties?

Volg de onderstaande stappen om te leren hoe u uw locaties kunt beheren.

In dit overzicht ziet u alle locaties waaraan u bent toegevoegd als beheerder in uw huidige regio. Als beheerder van een locatie kunt u de wachttijden en overige gegevens toevoegen en wijzigen.

De wachttijden van een locatie wijzigt u wijzigen door op de -/+ knoppen te klikken onder het kopje ‘Beschikbaarheid (in weken)’. Per productcategorie vult u een wachttijd in. Eenmaal ingevuld, dan klikt u op de groene knop ‘Beschikbaarheid opslaan’.

Om de informatie/gegevens van een locatie toe te voegen of te wijzigen klikt u op ‘Wijzigen’. U wordt doorgestuurd naar de ‘Locatie wijzigen’ pagina.

Op deze pagina past u de gegevens en informatie van de locatie aan. Denk hierbij aan contactgegevens zoals ‘adres, postcode, telefoonnummer, plaats’ en overige informatie zoals de omschrijving, doelgroep en kenmerken van uw locatie. Uw volledige adresgegevens zijn belangrijk voor het tonen van uw locatie op de kaart. Ook het toevoegen van een foto van uw locatie is mogelijk. Vergeet aan het einde niet om op de knop opslaan te klikken.

Mocht u verder nog vragen hebben omtrent het registratieproces of het vullen van uw profiel neem dan contact op met Marijn Kögeler via marijn@beschikbaarheidswijzer.nl of 070 217 31 50