Support

Beheerder van locaties – hoe werkt het?

Hoe beheer ik mijn locaties?

Volg de onderstaande stappen om te leren leren hoe u uw locaties kunt beheren.

Let op: De locaties zijn nog niet in alle regio’s actief. Ook kan dit soms alleen bij enkele producten. Dit kan alleen als u bent uitgenodigd als locatie in de Beschikbaarheidswijzer.

U hebt een e-mail ontvangen van een zorgaanbieder om te registreren als beheerder van een locatie.
Na het registreren en inloggen, komt u bij het overzicht van uw locaties in de eerste regio waarvoor u uitgenodigd bent.

In dit overzicht ziet u alle locaties waarvoor u bent toegevoegd als beheerder. Onder de ‘Wachttijd’ kunt u de wachttijden aanpassen van de locatie doormiddel van de ‘-‘ en ‘+’ knoppen. De wachttijd van de locatie gaat om de ‘Type’ zorg van de locatie:

Wilt u de gegevens van uw locatie wijzigen? Klik op ‘Wijzigen’ aan de rechterkant:

U kunt een foto van uw locatie uploaden die zichtbaar wordt in uw overzicht en het profiel van de zorgleverancier die u uitgenodigd heeft.

Verder kunt u de gegevens van uw locatie wijzigen en kenmerken selecteren die passen bij uw locatie.

Mocht u verder nog vragen hebben omtrent het registratieproces of het vullen van uw profiel neem dan contact op met support@beschikbaarheidswijzer.nl of 070 217 31 50