Support

Beschikbaarheid (Wachttijden) actualiseren

Wachttijden bijwerken

Als u inlogt komt u automatisch in het beginscherm van uw profiel. Hier werkt u uw wachttijden bij. Dit gaat heel eenvoudig via de plus- en mintekens.

Let op: Vergeet niet op ‘Opslaan’ te klikken voor u het scherm verlaat.

De definitie van beschikbaarheid is: het moment van het invullen van de wachttijd tot het moment dat daadwerkelijk de betreffende zorg kan starten in weken. Dus niet de wachttijd tot aan het intake gesprek! De wachttijd in weken tot de intake kunt u ook vermelden (niet verplicht). Let op! Deze wachttijd is altijd onderdeel van de totale wachttijd in weken tot aan start zorg/behandeling.

Vermeld uw wachttijd in weken. Het gaat om de kortste wachttijd per zorgvorm.

Opmerking toevoegen

U kunt ervoor kiezen om een aanvullende opmerking aan een wachttijd toe te voegen. Bijvoorbeeld wanneer de wachttijd voor een specifieke behandeling langer is dan de kortste wachttijd van een andere behandeling die u levert onder de categorie.

De opmerking wordt zoals hieronder getoond in uw profiel.

Intake/Diagnose bijwerken

Vermeld uw wachttijd in weken. Het gaat om de kortste wachttijd per zorgvorm. Vul ook de wachttijd tot Intake/Diagnose aan mocht dit relevant zijn. Dit laatste is niet verplicht; het invullen van de totale wachttijd is wel verplicht. U kunt wisselen naar dit scherm via de knop Intake/Diagnose wijzigen links bovenin.

Dank u, uw beschikbaarheid is weer actueel! U dient uw wachttijden minimaal 2 wekelijks te actualiseren.

Mocht u verder nog vragen hebben omtrent het registratieproces, het vullen van uw profiel of het actualiseren van uw wachttijden dan kunt u contact opnemen met Marijn Kögeler via marijn@beschikbaarheidswijzer.nl of 070 217 31 50