Support

Algemene gegevens wijzigen

Controleren en aanvullen algemene (contact)gegevens

Klik links onder in uw scherm op de knop ‘Profiel gegevens‘.

Controleer hier uw gegevens en vul of pas aan waar nodig.

Contactgegevens:

Controleer uw Adres, Postcode, Plaats, Telefoonnummer, Contact e-mail en website. LET OP: voeg geen onnodige informatie toe in deze velden. Deze informatie is belangrijk voor het meten van de afstand tot uw zorginstelling, het tonen van uw zorginstelling op de kaart en voor het direct contact met u opnemen door een verwijzer.  Met een extra toevoeging werken deze functies niet.

Korte omschrijving van uw zorginstelling (max. 300 karakters)

Beschrijf in enkele woorden uw organisatie, bijvoorbeeld een specifieke doelgroep waar u zich op richt of specifieke behandelingen waar cliënten voor bij u moeten zijn. Zie hieronder op welke plek deze informatie zichtbaar is voor een verwijzer.

Algemene omschrijving van uw zorginstelling(max 1000 karakters)

 De korte omschrijving is een inleiding/krachtige samenvatting. Bij uw algemene omschrijving heeft u meer ruimte om extra informatie toe te voegen.  Gebruik woorden waar verwijzers op zoeken, dit helpt om sneller gevonden te worden door/voor uw cliënten groep.

‘Afwijkende’ wachttijden

Dit is de plek waar u nuttige informatie kunt toevoegen aan uw wachttijd in weken per product. Denk bijvoorbeeld aan een specifieke behandeling of een specifieke locatie waar een afwijkende wachttijd voor geldt. Deze tekst is voor een verwijzer zichtbaar boven de wachttijden.

Opslaan

Vergeet niet op Opslaan te klikken onderaan, om alle gegevens daadwerkelijk vast te leggen,

Goed gedaan! Uw algemene gegevens zijn gewijzigd.