Hoe selecteer ik kenmerken?
Volg de onderstaande stappen om te leren hoe u kenmerken kunt beheren.
Ga naar uw beheeromgeving en klik aan de linkerkant op Selecteer kenmerken
![](https://beschikbaarheidswijzer.nl/wp-content/uploads/2022/12/Kenmerken1-1024x541.jpg)
Het Selecteer kenmerken scherm opent.
Selecteer de kenmerken die passen bij uw organisatie. Deze kenmerken worden blauw gearceerd en er verschijnt een vinkje voor.
Klik vervolgens op Opslaan.
![](https://beschikbaarheidswijzer.nl/wp-content/uploads/2022/12/Kenmerken2-1-1024x548.jpg)
De kenmerken zijn nu aan uw profiel toegevoegd, zie afbeelding onder.
Deze kunt u te allen tijde bijwerken door dezelfde stappen te doorlopen.
![](https://beschikbaarheidswijzer.nl/wp-content/uploads/2022/12/Kenmerken3-1-1017x1024.jpg)
Verwijzers kunnen u nu ook gemakkelijk vinden via de knop filter op kenmerken.
![](https://beschikbaarheidswijzer.nl/wp-content/uploads/2022/12/Kenmerken4-1024x529.jpg)
Hier kan een verwijzer eenvoudig aanbieders selecteren op basis van de kenmerken.
![](https://beschikbaarheidswijzer.nl/wp-content/uploads/2022/12/Schermafbeelding-2022-12-08-om-16.54.45-1024x321.png)
Goed gedaan!
Mocht u verder nog vragen hebben omtrent het registratieproces of het vullen van uw profiel dan kunt u contact opnemen met Marijn Kögeler via marijn@beschikbaarheidswijzer.nl of 070 217 31 50