Support

Kenmerken selecteren

Hoe selecteer ik kenmerken?

Volg de onderstaande stappen om te leren hoe u kenmerken kunt beheren.

Ga naar uw beheeromgeving en klik aan de linkerkant op Selecteer kenmerken

Het Selecteer kenmerken scherm opent.

Selecteer de kenmerken die passen bij uw organisatie. Deze kenmerken worden blauw gearceerd en er verschijnt een vinkje voor.

Klik vervolgens op Opslaan.

De kenmerken zijn nu aan uw profiel toegevoegd, zie afbeelding onder.

Deze kunt u te allen tijde bijwerken door dezelfde stappen te doorlopen.

Verwijzers kunnen u nu ook gemakkelijk vinden via de knop filter op kenmerken.

Hier kan een verwijzer eenvoudig aanbieders selecteren op basis van de kenmerken.

Goed gedaan!

Mocht u verder nog vragen hebben omtrent het registratieproces of het vullen van uw profiel dan kunt u contact opnemen met Marijn Kögeler via marijn@beschikbaarheidswijzer.nl of 070 217 31 50