Meest gestelde vragen van aanbieders
Wat is uw vraag over het bijwerken van uw wachttijden?
In deze FAQ de 8 meest gestelde vragen/opmerkingen van zorgaanbieders
Is uw regio net aangesloten op de beschikbaarheidswijzer en heeft u vragen nu u er voor het eerst mee aan de slag gaat? Of wordt van u al langer verwacht dat u de wachttijden bijwerkt maar verloopt dit allesbehalve soepel?
Nathan van ’t Hof (technisch support) en Lydia Kuiterman (accountmanager) zijn voor zorgaanbieders een rots in de branding. Zij helpen iedere zorgaanbieder zo op weg dat het updaten van de wachttijden voortaan appeltje-eitje is. Ze hebben voor u geïnventariseerd wat de 8 meest gestelde vragen en opmerkingen zijn, uiteraard met antwoord/reactie.
1. “Het bijwerken van de wachttijden kost me te veel tijd”
Eenmaal up & running valt dat zorgaanbieders reuze mee. De zorg waar u als aanbieder voor gecontracteerd bent door een zorgregio staat namelijk al vermeld in de Beschikbaarheidswijzer. Het enige wat u hoeft te doen is minimaal 1 keer per 2 weken per zorgvorm aangeven wat de wachttijd in weken is. Dit kan via de website of met onze handige app (te downloaden in de Google Playstore of Apple Appstore). Inloggen is maar 1 keer nodig, erna blijft u ingelogd.
- Is de wachttijd niet veranderd?
Druk dan alleen op opslaan om uw wachttijden te actualiseren.
- Bent u door meer dan 1 regio gecontracteerd?
Met hetzelfde account switcht u eenvoudig naar de andere regio om ook daar op dezelfde wijze de wachttijden aan te passen.
2. “Inloggen lukt niet; ik krijg de melding dat mijn inlognaam of wachtwoord onjuist is”
- Probeer eerst een nieuw wachtwoord aan te maken.
U ontvangt in uw mail een nieuwe registratiecode om een nieuw wachtwoord aan te maken. Ontvangt u geen code in uw mail? Dan probeert u hoogstwaarschijnlijk met een ander e-mail adres in te loggen dan waarop het account voor uw zorginstelling staat geregistreerd.
- Weet u niet meer op welk e-mail adres uw account geregistreerd staat?