FAQ

Hoe ontvang ik de registratiecode?

Als uw regio is aangesloten bij de Beschikbaarheidswijzer kunt u toegang krijgen tot de beheeromgeving. De projectleider van de regio beheert wie er toegang mag hebben tot deze omgeving. Als u uw registratiecode heeft ontvangen kunt u hier registreren. U wordt daarna gevraagd een wachtwoord aan te maken. 

Waarom kan ik niet inloggen met mijn registratiecode?

U gebruikt uw registratiecode om een account aan te maken. Klik hier om te registreren. Heeft u eerder al een account en een wachtwoord aangemaakt klik dan hier om in te loggen. Indien u uw wachtwoord vergeten bent klik dan hier om een nieuw wachtwoord aan te vragen. 

Wachtwoord vergeten, maar geen herstelcode ontvangen?

Controleer alstublieft of u het juiste e-mailadres heeft ingevoerd om een herstelcode aan te vragen. Het kan zijn dat deze in uw ‘ongewenste mail’ (spam) is beland. Als dit hetzelfde e mailadres is als waar u zich mee heeft geregistreerd klik dan hier om contact op te nemen.

Kan ik een ander e-mailadres gebruiken om in te loggen?

Het emailadres wat gekoppeld is aan uw account is het emailadres wat bekend is bij uw zorgregio. Als u dit wilt wijzigen dient u dit bij uw zorgregio aan te vragen. Klik hier om contact op te nemen met uw zorgregio. U ontvangt een nieuwe registratiecode. U kunt deze vervolgens hier invoeren om een profiel aan te maken.