Deze maand is onder aansturing van Lydia Kuiterman, accountmanager bij de Beschikbaarheidswijzer een campagne gestart onder gecontracteerde aanbieders van zorgregio Holland Rijnland.

Met alle aanbieders die een periode van 2 maanden of langer hun wachttijden op de Beschikbaarheidswijzer niet bijgewerkt hadden, is telefonisch contact opgenomen. Doel van deze campagne is tweeledig:

  • Inzicht verkrijgen in de oorzaken van het niet tijdig bijwerken;
  • Direct bekijken of er iets ondernomen kan worden in de vorm van advies of
    ondersteuning om de aanbieders alsnog of weer goed op de rit te krijgen met
    een actief account en actuele wachttijden.

De tot nu toe naar voren gekomen oorzaken variëren van relatief kleine administratieve onvolkomenheden, wisseling van verantwoordelijke en vergeten wijziging e-mail adres door te geven tot hulp nodig hebben bij het plaatsen van producten onder de categorieën in de Beschikbaarheidswijzer. Op moment van versturen van deze nieuwsbrief is deze campagne nog volop gaande maar de uitkomsten blijken nu al interessant en veelzeggend. In onze volgende nieuwsbrief vertellen we u meer over onze bevindingen. Voor vragen of opmerkingen over deze campagne kunt u contact opnemen met Lydia Kuiterman: 06-19867780 of Lydia@beschikbaarheidswijzer.nl