Nieuwe release

We zijn continue bezig met het optimaliseren van de Beschikbaarheidswijzer. Vandaag is de nieuwe release zichtbaar. De belangrijkste verbeteringen zijn:

  1. Er is een informatieve website toegevoegd waarin u alles kunt lezen over de Beschikbaarheidswijzer. Van het ontstaan tot aan hoe gebruik ik het platform. Vanaf deze website klikt u heel makkelijk door naar het platform waar u kunt zoeken of inloggen. U selecteert de regio waar u werkzaam bent en gaat aan de slag zoals u gewend was.  U zult zien dat het er iets anders uitziet wat lettertype en indeling betreft, dit maakt het makkelijker en overzichtelijker. Is er nieuws over de Beschikbaarheidswijzer of anderzijds interessante informatie om te delen zal dit ook geplaatst worden op deze website.
  2. Meer overzicht en informatie per pagina.
  3. De navigatie is vereenvoudigd. Inloggen kan nu via de homepage van het platform. Switchen van regio gaat via een drop-down menu linksboven. Het zoeken met een zoekwoord is op dezelfde plek gebleven, rechtsboven.
  4. Contact met Support. Hier staan alle definities zoals bijvoorbeeld: wat verstaan we op het platform onder de wachttijd. Veelgestelde vragen en u kunt zelf ook een vraag stellen. Belangrijke documenten zijn te vinden onder downloads.

Bent u Zorgaanbieder dan voor u nog het volgende:

U kunt nu rechtstreeks contact opnemen met de Support-afdeling van de Beschikbaarheidswijzer om:

  • Een koppeling van uw account aan te vragen. (Dit is handig als u met 1 inlog de wachttijd voor meerdere zorgregio’s bij wil houden)
  • Een e-mailadres wijziging door te geven (Op dit e-mailadres ontvangt u ook de maandelijks reminder mocht u uw wachttijd (per abuis) niet tijdig bijgewerkt hebben.

Nieuwsbrief

We gaan starten met het delen van relevant nieuws over de ontwikkelingen rondom de Beschikbaarheidswijzer. Nieuwe regio’s die aansluiten, gebruikerservaringen/tips van collega aanbieders of verwijzers, nieuwe updates etc. Wilt u deze volgen? Klik dan op deze link en meld u aan.