Support

Locaties beheren als zorgaanbieder

Hoe beheer ik mijn locaties?

Volg de onderstaande stappen om te leren hoe u uw locaties kunt beheren.

Let op: De locaties zijn niet in alle regio’s actief. Dit kunt u makkelijk zien als de knop ‘Mijn locaties’ zichtbaar is aan de linkerkant van de pagina bij het beheren van uw profiel.

In dit overzicht ziet u alle locaties die zijn toegevoegd aan uw zorginstelling. U kunt:

  • Locaties toevoegen of verwijderen
  • Wachttijden en andere gegevens aanpassen
  • Categorieën toevoegen aan bestaande locaties
  • Beheerders toevoegen of verwijderen.

Locaties kunnen meerdere productcategorieën leveren, waarbij voor elk product een specifieke wachttijd kan worden ingesteld.

Als u alle wachttijden correct heeft ingevuld, kunt u dit opslaan via de groene knop ‘Beschikbaarheid opslaan’ rechtsboven.

Klik op de knop ‘Wijzigen’ om aanvullende informatie of gegevens over de locatie toe te voegen.

Op deze pagina kunt u de gegevens van uw locatie aanpassen. Upload eenvoudig een foto van de locatie en selecteer de passende kenmerken.

U kunt voor alle locaties een beheerder toevoegen door op het icoon links van de locatie te klikken.

Zodra u een beheerder heeft toegevoegd opent onderstaand scherm. Met behulp hiervan kunt u makkelijk een uitnodiging versturen naar de beheerder.

Linksonder kunt u op het kopieericoon klikken om het bericht naar uw klembord te kopiëren. Plak het bericht vervolgens in uw e-mail en stuur het naar het e-mailadres van de aangemaakte beheerder.

Belangrijk in de e-mail is de link in het midden van het bericht. Door op deze link te klikken, kan de beheerder zich registreren in de Beschikbaarheidswijzer. Vergeet deze link niet toe te voegen als u het bericht handmatig opstelt.

Terug in het locatie-overzicht kunt u ook eenvoudig nieuwe locaties toevoegen via de knop hieronder:

Vul hier de benodigde gegevens in voor de locatie die u aan uw account wilt toevoegen: de naam van de locatie, adres, postcode, plaats en de productcategorieën. Bij de productcategorieën kunt u alleen kiezen uit de zorgproducten waarvoor u gecontracteerd bent. Het verschilt per zorgregio in hoeverre u vrij bent om locaties aan te vragen.

Mocht u verder nog vragen hebben omtrent het registratieproces of het vullen van uw profiel dan kunt u contact opnemen met Marijn Kögeler via marijn@beschikbaarheidswijzer.nl of 070 217 31 50